NaviKobi İş Süreç, Muhasebe ve Faturalandırma Sistemi

NaviKobi, tüm Küçük ve Orta Büyüklükteki İşletmelerin (KOBİ) iş-süreç yönetimlerini otomasyona bağlayan bir iş akışı, muhasebe ve döküman yönetimi sistemidir. Personel arası hiyerarşik görevlendirmeler belirleyebilen, firma çalışanları için ortak takvimler kurabilen, muhasebe ve faturalandırma işlemlerini gerçekleştiren ve merkezi döküman arşiv ve takip modülü barındıran NaviKobi’de şirket partonları tüm personellerinin iş hareketlerini kolaylikla takip edebilmekte ve işletmelerinin optimum verimlilikle çalışmasını sağlayabilmektedirler.

Shutterstock - Business

Spesifik olarak, döküman yönetimi, müşteri bilgileri, ürün ve hizmet detay ve fiyatlandırmaları, merkezi görevlendirme, iş takibi, muhasebe, faturalandırma, kar marj hesaplayıcısı, merkezi depo, kurumsal e-mail, kurumsal takvim ve kullanıcılar arası canlı iletişim modüllerine sahip NaviKobi sayesinde işletmeler günlük iş akışlarını hızlandırabilmekte, komplex muhasebe işlemlerini gerçekleştirenilmekte, evrak kaybını engellemekte ve personel yönetimlerini daha pratik bir şekilde yapabilmektedirler.

Web tabanlı yapısı sayesinde kullanıcı sayısı limiti olmayan ve çoklu noktadan erişebilirlik sağlayan NaviKobi, istek doğrultusunda özel statistik ve raporlamalar yapabilmekte ve böylelikle işletmenizin finansal ve personel verimliliği gibi verilerini kolayca göz önüne serebilmektedir.

Navion Consulting, NaviKobi yazılımını, ilgili işletmelerin büyüklüğüne uygun bir server ile birlikte paket olarak sunmakta ve yazılım ile birlikte e-mail ve takvim gibi kurumsal uygulamalarıda bu server üzerine ücretsiz olarak kurmaktadır. NaviKobi ile ilgili daha detaylı bilgi ve ücretlendirme için Navion’a ulaşabilir, her türlü sorularınızı sorabilirsiniz.