Günümüz ticaret hayatında bir geçiş dönemi yaşanmakta ve büyük mağaza zincirleri, alışveriş merkezleri ve çok uluslu firmalar git gide sanal marketlere, yani e-ticaret`e yönelmektedirler. Navion akıllı e-ticaret, yeni teknolojiler kullanılarak geliştirilmiş, bir çok özellik ve modülden oluşan, kullanımı kolay, profösyonel bir sanal mağaza yazılımıdır. Akıllı e-ticaret çözümlerimiz sayesinde işletmeler internette sanal mağazalarını açabilir ve ürünlerini bir günde satışa sunabilirler.

Sanal mağazanızın yönetimi ve kullanımı için ihtiyaç duyabileceğiniz tüm servisler ve hizmetler Navion tarafından sizlere sunulmaktadır. Bu bağlamda, sunucu barındırma, teknik destek hizmeti, e-mail hesapları, zengin arayüz seçenekleri, arama motoru optimizasyonu, ürün katalog yönetimi, sipariş ve kargo yönetimi, kampanya yönetimi, ödeme altpayıları, statistik ve raporlama tarzı tüm servislere Navion sayesinde sahip olabilirsiniz.

Neden e-ticaret?

  • Günümüz ticaret dünyası hızla elektronik ortama geçmektedir.
  • E-ticaret yerleşik bir işletme maliyeti ile kıyasladığında %90’ a varan bir avantaj sağlamaktadır. Düşük maliyetleri fiyatlara yansıtarak ürünlerinizi daha düşük fiyatlara yansıtarak ürünlerinizi daha düşük fiyatlar ile müşterilere sunabilir, böylelikle müşteri kitlenizi arttırabilirsiniz.
  • İnternette satış size tüm KKTC ve Türkiye pazarını açacaktır. Böylece ulusal mağaza zincirleri gibi internetin olduğu her yer sizin şubeniz olacaktır. Bu size sabit yer açma maliyetinden kurtaracak ve rekabet gücünüzü arttıracaktır.
  • Rakipleriniz bu sektörde yer almaya başladı, rekabet olarak onların gerisinde kalmamalısınız.
  • E-Ticaret; altyapı tedarik, pazarlama, muhasebe, lojistik ve müşteri hizmetlerini kapsayan uçtan uca bir sistemden oluşmaktadır. Bu sistemlerin bir bütün olarak çalışması ile birlikte sizing bu konulara olan hakimiyetiniz artmaktadır, bu da size işinizi büyütmek için girmeyi düşündüğünüz yatay ve dikey pazarlarda kolaylık sağlamaktadır.
  • KKTC ve Türkiye’de 2009 yılında hane halkının internete erişim oranı %30 civarında iken 2012 yılında bu rakam %47.2 ye yükselmiştir (Tüik).
  • Türkiye’de 2005 yılında internet üzerinden yapılan işlem adeti 17 milyon civarında iken , bu rakam 2012 Ekim itibarı ile 131 milyonu geçmistir (Bkm).
  • Türkiye’de e-Ticaret oranı 2007’de %1 iken, 2012’ de bu oran %8 olmuştur.

E-ticaret ve sanal market portallarımız hakkında geniş bilgilerndirme icin Navion’a danışabilirsiniz. Yüzlerce farklı tasarım ve konsept arasından size özel üreteceğimiz e-market`iniz sayesinde ürünlerinizin tüm ülke çapında müşterilere evlerinin rahatlığında ulaşmasını kolaylıkla sağlayabilirsiniz.